Jste drobný živnostník a živíte se poctivým řemeslem? Slušně si vyděláte, ale žádná velká hitparáda to není, chtělo by to více zákazníků a zajímavých zakázek? Fungujete stylem, že spokojený zákazník dá tip a telefonní kontakt? Zkrátka starý dobrý způsob funguje. Ale chtělo by to inovaci. Jste si vědom toho, že je ostuda, že nemáte vlastní webové stránky. Možná jste narazil na stránky, kde je možné vytvořit si vytvořit webové stránky sám a úplně zdarma.

Editace stránek je natolik jednoduchá, že ji zvládnete i Vy, byť jste v tomto ohledu nepříliš vzdělaný. Ale měl byste si položit otázku, zda budou tyto stránky vůbec mít nějaký efekt. Jestli Vám vůbec k něčemu budou. A obáváme se, že nikoli, protože:
1.      Tyto stránky Vám nebudou k užitku, protože si je jednoduše vyhledávače (Google, Seznam) nenajdou
2.      Tím, že využíváte neprofesionální webové stránky, dáváte jasně najevo, že si jen málo ceníte profesionální práce, takže profesionální práci od Vás také nelze předpokládat.
3.      Tím, že šetříte na něčem tak zásadním jako je komunikace a informovat zákazníka, dáváte najevo, že Vám na zákazníkovi vlastně nezáleží.
 

Co by měly stránky obsahovat?

A co by stránky měly obsahovat? Minimalismus rozhodně není na škodu. Přeplácané webové stránky jsou matoucí. Ale důležité je:
·         Přehlednost informací
·         SEO optimalizace (aby Vás snadno našli na internetu)
·         Vkusná a jednoduchá grafika
·         Jednoduchý způsob komunikace (součástí stránek například může být poptávkový formulář).
·         Vlastní doména
 
Účinnost stránek můžete podpořit mnoha způsoby. Internet nabízí celou řadu efektivních reklamních kampaní, díky kterým budou Vaše stránky více na očích těm, kteří potřebují přesně ten typ služeb, které nabízíte. Touto oblastí se zabývá on-line marketing. I když nejste IT odborník, určitě stojí za to se s touto oblastí alespoň trochu seznámit.